Programmatic &
Data solutions

Sprawdź jak wdrożyć działania programmatic wspierane analizą Big Data

Scroll to

Według IAB Europe do 2021 roku ponad 85% reklam online w Europie będzie realizowanych w modelu programmatic. Czas na Twoją kampanię.

W zakresie usług data & programmatic oferujemy

Product icon

Trading Desk

Nauczymy Cię jak samodzielnie rozpocząć przygodę z programmatic.

Realizujemy kampanie na Twoich kontach DSP. Doświadczenie zdobyliśmy prowadząc kampanie na różnych platformach DSP z wykorzystaniem danych od rozmaitych dostawców, w tym od jednej z największych na świecie hurtowni danych - OnAudience.com.

More
Product icon

Dane oraz technologia DMP

Segmenty wysokiej jakości danych stworzone specjalnie na potrzeby Twojej kampanii, np. rowerzyści w Twoim mieście.

Dane wykorzystujemy w prowadzeniu spersonalizowanych kampanii oraz w generowaniu raportów analizujących target grupy - Audience Reports. Dostarczamy gotowe segmenty (np. Zainteresowania -> Motoryzacja) lub tworzymy customowe grupy pod brief. Wdrażamy także technologię do przetwarzania cyfrowych informacji OnAudience.com oraz oferujemy dostęp do innowacyjnego data streamu, czyli strumienia surowych danych o Internautach.

More
Product icon

Dedykowane modele zwiększające konwersje

Przeprowadzimy analizę użytkowników Twojego serwisu oraz powiemy czym kierują się wybierając Twój produkt.

Prowadzimy kampanie wykorzystując własną technologię DSP. Dzięki elastycznej platformie wdrażamy własne modele, które uczą się zachowań klientów i dostosowują do nich kampanie. Nasza platforma pozwala na znacznie bardziej zaawansowane konfiguracje kampanii niż popularne, globalne technologie DSP.

More
Product icon

Kampanie programmatic

Prowadzimy skuteczne kampanie programmatic maksymalizujące sprzedaż.

Kampanie programmatic prowadzimy na własnym koncie OAN, na platformach DSP: Adform, DV360 oraz autorskie DSP, Grupy Cloud Technologies. Kampanie monitorujemy wykorzystując DoubleClick Campaign Managera, a dla zwiększenie konwersji tworzymy własne modele atrybucji.

More
Product icon

Optymalizacja kampanii reklamowych

Wykorzystujemy technologię do zwiększania skuteczności Twoich kampanii.

Na bieżąco monitorujemy przebieg kampanii, aby maksymalizować ROI. Na zakończenie kampanii dokonujemy analizy konwersji post-view. Przygotowujemy raporty określające realną efektywność działań reklamowych.

More
Product icon

Szkolenia programmatic & data

Prowadzimy szkolenia dla marketerów z zakresu wykorzystania danych i technologii w kampaniach programmatic.

Wspólnie z ekspertami z grupy Cloud Technologies prowadzimy cykliczne szkolenia dotyczące technologii DMP jak również wykorzystania danych w kampaniach, np. tworzenie profili look-alike (profile bliźniacze), czy budowanie customowych profili odbiorców. Organizujemy także indywidualne szkolenia dla klientów.

More

Porozmawiajmy
o zwiększeniu konwersji

Napisz do nas

Dlaczego programmatic?

Zakup mediów w modelu programmatic Zakup mediów w modelu tradycyjnym
Personalizacja przekazu
Wybór dystrybutorów danych
Zasięg kampanii
Automatyzacja procesu
Transparentność
Dostęp do kampanii w czasie rzeczywistym
Możliwość atrybucji
Optymalizacja budżetu
Optymalizacja CTR
Koszt pozyskania użytkownika
Rozwiązania antyfraudowe

Skuteczność Twoich kampanii to nasz priorytet:

Zwiększamy konwersję dzięki precyzyjnemu planowaniu kampanii
1
Zmniejszamy koszty dotarcia wykorzystując profilowanie użytkowników
2
Generujemy więcej leadów dzięki dotarciu przez właściwe kanały reklamowe
3

Zmieniamy potrzeby w efekty

"OAN to świetny doradca na każdym etapie współpracy. Dzięki propozycji odpowiednich kanałów dotarcia, znacząco podnieśliśmy wskaźniki efektywnościowe w naszych kampaniach."
Małgorzata Daniłczuk
Kierownik Działu Marketingu
J.W. Construction Holding S.A.

Czekamy na Ciebie:

Porozmawiajmy o precyzyjnym dotarciu do Twoich klientów:

Kontakt
Akceptuję
Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez Online Advertising Network lub podmioty trzecie do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając świadczenie Państwu spersonalizowanych usług reklamowych na odwiedzanych stronach. Informacje te są udostępniane serwisom społecznościowym, reklamodawcom, analitykom i innym dostawcom usług - stronom trzecim. W każdym czasie możesz zmienić ustawienia plików cookies za pomocą ustawień przeglądarki – ustawienia prywatności. W przeciwnym razie zaakceptuj nasze zalecane ustawienia plików cookies. Więcej informacji dotyczących wykorzystania plików cookies znajdziecie Państwo w naszej Polityce Prywatności.